School / veranderingen

9 mei 2022 - Galway, Ierland

Vanmorgen regende het iets, maar dat hebben we in Nederland ook vaak genoeg. Thuis zou ik dan misschien de auto pakken. Hier heb ik geen keus en vind het ook helemaal niet erg om te lopen.

Op school blijkt dat het klaslokaal is gewijzigd en de groep is samengevoegd met een andere. Wel jammer, want we hadden een klein vertrouwd groepje en zaten tegenover elkaar (voelt prettiger) en nu zitten we in rijen van 2 aan 2 (net als vroeger).

Ik ben nu toch echt wel de oudste van de groep en merk dat ik dat zelf wel lastig vind. Hopelijk heeft de rest daar minder last van.

Het 1e uur hadden we les van een nieuwe docent Aideen over het onderwerp: conflict & oplossing.

De 2e les werd gegeven door mijn favoriete docent Laura over het hoofdstuk; uitgaan of thuisblijven.

20220509_151522

We moesten aan de hand van deze foto (feestgangers die dansen en worden bedolven met schuim) met elkaar bespreken of het je wat leek om naar zo'n (foam)schuimparty te gaan.

Het deed mij terugdenken aan de schuurfeesten waar ik vroeger naar toe ging. Daar kregen we geen schuim over ons hoofd heen, maar soms een lekkere koude klets bier. Dus zoveel is er ergens dus niet veranderd. Blijft alleen de vraag: wat heb je liever over je heen?