O'Connor's Famous Pub

6 mei 2022 - Galway, Ierland

Elke donderdagavond organiseert de school een pubavond. Deze avond was de samenkomst in O' Connor's Famous Pub. In deze Pub heeft Ed Sheeran de videoclip van zijn liedje "Galway Girl" opgenomen.

20220505_14233120220505_124655

Het is een zeer gezellige, rommelige volgestouwde pub. Op elk vrij plekje aan de muur of aan het plafond hebben ze iets neergezet of opgehangen.Van potten, pannen, gaslampen, servies, weegschalen tot aan foto's. Op enkele tafels staan oude apparaten zoals een oude naaimachine.

IMG-20220506-WA0003

Ik werd door Agnes, mijn Nederlandse studiegenote (nog bedankt trouwens) getrakteerd op een Guinness. De live muziek werd verzorgd door een zanger met gitaar, hij had een hele mooie klank in zijn stem (video) Ons gezelschap bestond uit Franse leraressen en een Tsjechische ICT-er. Mooi om met elkaar te spreken over de verschillende culturen.

IMG-20220506-WA0004

IMG-20220506-WA0006

Op advies van school terug een taxi genomen. Ze geven aan dat Galway een zeer veilige plaats is, maar dat ze liever niet hebben dat je 's avonds alleen over straat gaat. En volgzaam als ik ben, luister ik daar dan maar naar...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl