Vol schoolhoofd

12 mei 2022 - Galway, Ierland

Vanmorgen lukte het mij bij de 2e les bijna niet meer om een oefening in te vullen. Mijn grijze brein krijgt zoveel informatie binnen. Het in een bedompt klaslokaal zitten, ik moest er spontaan van gapen. Ik merk dat ik meer een praktische leerling ben. Niet teveel theorie over wanneer je de Simple Present of Present Perfect oid gebruikt, maar praktisch er mee aan de slag gaan. Nou kan het ook wezen dat het onderwerp me minder interesseerde, want toen we het over Londen en de bezienswaardigheden kregen, ging het een stuk beter.😄

cede5da690aa43dc8b54a770f1dfbbd1

42438070_294571918039247_5970597375775866880_n

Dus ben ik blij (en dit is een beetje gevaarlijk om als moeder van 2 kids die nog moeten studeren, te zeggen) dat morgen mijn laatste dag op school is.

Mijn hoofd is vol en het was juist de bedoeling dat deze wat leger zou raken. Hier moet ik dan de komende (nog maar) 3 weken maar aan gaan werken.

Vanmiddag boodschappen gedaan en een, al zeg ik het zelf, lekkere maaltijd in elkaar geflanst. Voor een collega die altijd graag wil weten wat er gegeten wordt, dit stond er vanavond op het menu: gemarineerde kipfilet/diverse groenten/coleslaw.

20220512_183453

1. Agnes Schreurs:
    13 mei 2022
    Ik snap je! Ook ik ben het soms gelemaal zat met regels bezig te zijn. In mijn klassen geeft het houvast maar soms denk ik, wat kan het mij schelen dit de leerlingen bij te brengen en zo heb ik de leerlingen in de brugkkas meerder filmpjes en anekdotes katen zien over Ierland. 😉
    Je reis gaat nu echt beginnen. Zet m op. Ben trots op je!
  2. Agnes Schreurs:
    13 mei 2022
    Wat een typfouten, sorry, was op mijn telefoon..
  3. Gerrie:
    14 mei 2022
    Is sluit me volledig aan bij de laatste drie zinnen van Agnes 😘
  4. Gerrie:
    14 mei 2022
    Ik sluit me volledig aan bij de laatste drie zinnen van Agnes 😘