Nu echt naar huis

19 september 2023 - Königswinter, Duitsland

20230918_190900of ik het er helemaal mee eens ben weet ik niet, maar het is wel een leuke boodschap, zeker in de ochtend.

Het heeft hier flink geregend en geonweerd vannacht. Het is daardoor een stuk frisser.

Mijn laatste geserveerde ontbijtje eet ik op weer een bijzondere plek. Het zal wel wennen zijn om thuis weer mijn eigen spulletjes klaar te moeten maken.

20230919_090315

20230919_092900

Ik ga zo aan de laatste 300 kilometer naar huis beginnen. Ik heb nog een paar dagen vrij voor ik weer aan het werk ga.

Ik zal nog wel post krijgen uit Duitsland...iets met wat slingerweggetjes door de bergen en opgedrukt worden door een Duitser, ik probeer me aan de snelheid te houden, maar laat me toch wat opjutten, hij haalt me in, maar er rijdt nog iemand achter me. Ineens staat er een bord dat je maar 30 mag, daarvoor was de snelheid 50 en... flits. Was ik net zo blij met een keer een goedkope hotelovernachting, ben ik dat geld kwijt aan een bon.

Iedereen die heeft "meegereist" deze reis, dank jullie wel. Voor mijzelf is het al fijn om de dag en de beleefde dingen van me af te schrijven. Maar dat er anderen zijn die hier ook (een beetje) van meegenieten, maakt het nog leuker.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. José:
    20 september 2023
    Wat een mooie leuke vakantie heb je gehad. Lekker afwisselend. Mooie foto’s en leuke verhalen erbij. Nog even thuis genieten.
  2. Gerrie:
    20 september 2023
    Helemaal eens met José, en we hebben het er al eens eerder over gehad, je zou wat met je schrijven ✍️ kunnen doe, zulke levendige verhalen, alsof we er bij zijn 👌
  3. Adelinda:
    20 september 2023
    Hoi Bedankt dat wij mochten meegenieten van je mooie reis, wel thuis en geniet nog van je vrije dagen voordat je weer met je werk begint👍😘